Skip to main content

Resultaten

Open Hart Kracht

Branding, merkstrategie, website en content strategie.

Annemarie is coach voor bewuste vrouwen, geeft yoga en trainingen in de natuur. Met haar duizend goede ideeën was het lastig voor haar om focus te bepalen en haar merk, doelgroep, branding, website en content tot een geheel te formuleren. Samen zijn we gestart om ‘from scratch’ een merk op te zetten, website te bouwen en social media strategie te bepalen. Zacht, vrouwelijk, sensitief en tegelijk stoer, nuchter en in balans. Dat waren belangrijke woorden die terug moesten komen in alles. Check hier de fotoshoot. En hier de website.

“"Sanne zorgt met haar enthousiasme en betrokkenheid dat je je als klant gezien voelt én serieus genomen. Haar expertise op het gebied van marketing en online communicatie vertaalt ze naar begrijpelijke taal, goede adviezen en gedreven begeleiding. Dat ze niet alleen de techniek van het bouwen van een website beheerst, maar ook goede teksten schrijft en visueel sterk is, maakt dat ze breed ingezet kan worden. De online marketingtools die ze gebruikt, maken mij als ondernemer zichtbaar en ik weet dat ik zo het beste uit mijn marketing kan halen, om zichtbaar te worden. Ik wil haar diensten van harte aanbevelen!."”

Annemarie van DamEnergiecoach voor vrouwen

Legal Future

Merkstrategie, branding , website en content strategie.

Voor Legal Future heb ik de merkstrategie, branding (logo en huisstijl), website en contentstrategie mogen maken. Zijn pad verschilt nogal van veel andere juristen, aangezien Wessel kiest voor een leven als digital nomad. Vanuit de uithoeken van de wereld maakt hij toegankelijke contracten voor online ondernemers en tech startups.

Hij wilde dat zijn keuze voor deze onconventionele route als jurist ook in zijn merk naar voren kwam en niet te formeel of strak overkomen. Woorden die hij gebruikte waren serieus, down-to-earth, rust en toegankelijk. Het resultaat is een merk dat Wessels missie in het leven weerspiegelt, past bij zijn persoonlijkheid en zijn droomklanten aanspreekt.

Bekijk hier het resultaat

“Mice Creatives heeft mij geholpen met het levensvatbaar maken van mijn bedrijf. Voorheen had ik vaag een idee welke kant op wilde, maar door de intensieve branding sessies met Sanne is mijn bedrijfsidee heel concreet, maar ook uniek geworden. Ik heb dankzij Sanne's hulp mijn doelgroep duidelijk voor ogen, waardoor ik weet op wie ik mij moet richten. Voordat ik het wist had ik een prachtige website waarop ik een authentieke boodschap verkondigde, waar ik voorheen erg vastzat met de ideeën in mijn hoofd. Mice Creatives is meer dan enkel marketing. Sanne helpt je jouw dromen te verwezenlijken.”

Wessel AdamJurist voor online ondernemers

Erik Everaerts Coaching

Merkstrategie & Content Marketing

Erik is afvalcoach voor ondernemende vrouwen en kon ondersteuning gebruiken bij het bedenken van een merkstrategie. Hij had een duidelijke missie, maar worstelde met het bepalen van een doelgroep. Samen hebben we met een aantal brainstormsessies deze droom kunnen verwerken tot een merkboek, waarin handvatten staan om op terug te vallen bij social media of andere marketing.

Erik koos Instagram als platform om zijn trajecten en academie aan te bieden en maakt dan ook actief gebruik van dit platform. Maar met veel updates en het oog op uitbreiding, stond LinkedIn ook nog op het lijstje. Na een stevige make-over van het profiel en een doordachte contentstrategie, lagen er weer nieuwe doelen om mee verder te kunnen.

“"Sanne heeft mij enorm goed geholpen met mijn merkboek. Hierdoor heb ik mijn ideale klant kunnen bepalen en mijn personal brand. Ik had geen idee van tevoren. Alles was erg globaal voor mezelf. Door de kennis van Sanne en het doorvragen werd dit steeds duidelijker. Ook heeft ze erg goed door wat mij authentiek maakt wat ik heb kunnen gebruiken in mijn brand. Het prettige hiervan was dat ze het balletje opgooit, maar zonder te pushen. Ze staat naast je zodat het echt iets persoonlijks wordt. Heel blij met het resultaat."”

Erik EveraertsAfvalcoach voor ondernemende vrouwen

Blue Legal Advocaten | Juristen

Marketing Management, Content Marketing & Copywriting

Voor Blue Legal | Advocaten en Juristen ben ik aan de slag gegaan met het onderhouden van hun social media (met name LinkedIn), redigeren van juridische blogs, organiseren van evenementen en schrijven van nieuwsbrieven. Het resultaat was een groei van +451 volgers op LinkedIn in de periode dat ik het contentbeheer deed, waarna ze zelf verder zijn kunnen gaan met deze groei. Inmiddels zit Blue Legal op +1000 volgers.

Blue Legal is echt een advocatenkantoor met een unieke aanpak. Waar veel kantoren in de formaliteiten vasthangen en er een sport van maken om stof te vangen, beweegt Blue Legal mee met de industrie en lopen ze voorop in de ontwikkeling binnen de advocatenpraktijk. In plaats van iedere specialist zijn eigen eiland, werken de juristen en advocaten hier samen om met een advies te komen dat verder gaat dan het wetboek. Zij denken mee op gebied van recente ontwikkelingen, kansen voor het bedrijf en zorgen daarnaast voor een ijzersterk juridisch fundament. Wat ook mooi meegenomen is, is dat het gewoon echt fijne mensen zijn om mee te werken die met twee benen op de grond staan.

Bekijk hier het resultaat

“" Mice Creatives heeft ons bijna een jaar ondersteund op gebied van social media, blogs, e-mailmarketing en evenementen. Dat heeft ons 451 nieuwe volgers, nieuwe inzichten en veel bruikbare content opgeleverd. Sanne is betrokken, zit niet stil en denkt met je mee. Ze doet haar uiterste best om complexe of abstracte materie te begrijpen en daarmee betere content te bedenken en schrijven. Werken met haar kan uitdagend zijn door haar eerlijke en kritische kijk op zaken, maar gaat wel gepaard met een intens enthousiasme en doortastendheid. Wij hebben hele specifieke en unieke aanpak, waar we jaren keihard aan gewerkt hebben. Daar zijn we trots op, het onderscheid ons van andere vaak saai gevonden advocatenkantoren. Sanne zag onze visie en liet goed zien waar we voor staan als bedrijf. Wij zijn blij dat we de samenwerking zijn aangegaan en tevreden met het resultaat."”

Jan Gerrit KroonAdvocaat Arbeidsrecht, Privacy & ICT en oprichter bij Blue Legal Advocaten| Juristen

Ontdek jouw Veerkracht

Adviescalls

Marie Louise van Ontdek jouw Veerkracht was een beetje zoekende in haar marketing en zat met een heleboel vragen. We hebben een aantal sessies samen gespard en haar LinkedIn een make-over gegeven. Verder heb ik haar marketingadvies en een aantal handvatten gegeven waar ze zelf verder mee aan de slag kon.

“"Ik ervaar je als toegankelijk, correct, met vele tips in jouw expertise, je zet de klant aan tot actie ‘in the field’, open en eerlijk in feedback, bereid tot uitzoeken wat je (nog) niet weet."”

Marie Louise StevensCoach

Omne Vitae

Branding, merkstrategie, website en content strategie.

Gilberte was haar bedrijf Omne Vitae pas net gestart, maar wilde het graag in één keer goed doen. Van branding, merkstrategie, website tot flyers en contentstrategie, we zijn met het volledige pakket aan de slag gegaan. Het resultaat is een rustige, zachte en heldere uitstraling van het geheel , een cleane website met duidelijke no-nonsense informatie en een speels en licht logo.

“Heel blij met het resultaat”

Gilberte PinckaersZingevingscoach

Adcrease

Controle webteksten

Adcrease is een advertising agency dat gespecialiseerd is in SEA oftewel Google Advertenties. Voor de lancering van hun nieuwe website mocht ik hun teksten controleren op taal, spelling en algemene adviezen geven om de teksten te verbeteren.

“Levert snel kwaliteit!”

Matinique RoelseGoogle Ads expert bij Adcrease

EDGEncy | Shop of Beautiful Things

Translation

“TSOBT is a new luxury furniture store in Amsterdam. All of the pieces are meticulously selected from craftsmen across Europe.” – EDGENcy

Voor EDGEncy heb ik de prachtige website van Shop of Beautiful Things mogen vertalen van Engels naar Nederlands. Omdat de teksten zorgvuldig geschreven waren vanuit marketing perspectief, was het belangrijk dat de context en woordkeuze niet verloren ging in de vertaling. Ook de doelgroep van de luxe, handgemaakte meubels was specifiek en moest in het achterhoofd worden gehouden tijdens het schrijven. Het resultaat was een zorgvuldig vertaalde website waarbij copywriting een belangrijke rol speelde.

“"I worked with Sanne on a copywriting project. She has a strong command of the language and work ethic. She completed the project within the specified time period, independently and with high quality. Our agency will be happy to work with Sanne again in the future!"”

Kamila IshalinaCo-Founder & Head of Marketing at EDGEncy

Kringshoppen

Merkstrategie (alignment)

De mannen van Kringshoppen hadden een al geweldig idee voor hun bedrijf, maar wisten nog niet zo goed hoe ze hun idee in de wereld wilden zetten. Een merkstrategie was daarin de eerste stap waarin hun doelgroep en boodschap helder werd. Deze handvatten vatte ik samen in een merkboek waarmee het fundament voor hun social media content was gelegd. Met een duidelijke focus op duurzaamheid, kwaliteit en nostalgie bevatte dit merkboek ook een aantal concepten om content te maken die aansluit bij hun missie.

“Voor Kringshoppen heeft Sanne onze doelgroep uitgewerkt. Na een uitgebreide videocall waarin ze veel -maar zeker interessante- vragen stelde, ging ze bezig. Naar aanleiding hiervan kregen we een mooi merkboek waarin erg duidelijk en overzichtelijk onder andere onze doelgroep, maar ook missie & visie stonden uitgewerkt.

Sanne streeft ernaar om iets te leveren waarmee haar klant zelf verder kan, een naar mijn idee erg waardevol uitgangspunt.

Het was een prettige samenwerking, ik en mijn compagnon zouden Sanne dan ook zeker aanraden aan ieder die dergelijke hulp zoekt!.”

Koen Dierink & Stijn SmitsOprichters van Kringshoppen.nl