Skip to main content

Tekst die raakt.

Geen ‘het zou zo moeten’ of 'alles voor de engagement'. Authenticiteit, een oprechte boodschap en teksten die binnenkomen. Pas als het écht bij je past, dan wordt het leuk.

Gemotiveerd spreek je vandaag met jezelf af dat je nu écht die teksten eens gaat schrijven. Je opent je laptop, strekt jezelf eens goed uit en begint vastberaden te typen. Een paar uur later is je hele website gevuld compleet in lijn met je merkverhaal en droom. Who are we kidding here?

Wat er daadwerkelijk gebeurde, is dat je na een paar uur onzeker zinnen opschrijven en even snel deleten de handdoek in de ring gooide en gefrustreerd met een andere taak verderging. “Morgen weer een dag”, zeg je tegen jezelf. Helaas wordt de drempel na een tijdje groter en de berg zin en positieve energie om te schrijven een stuk kleiner. Zie dan nog maar eens wat zinnigs op papier te krijgen.

Op een gegeven moment ben je het zat ga je kijken of niet iemand je erbij kan helpen. Maar niet zomaar iemand. Want die onpersoonlijke teksten en gladde sales pitches, daar moet je niets van weten. Goed dat je hier terecht bent gekomen, ik namelijk ook niet. Waar ik wel van moet hebben…

Zijn teksten die recht uit je hart komen. Teksten die gevoel weergeven en de lezer raken op de juiste plek. Je weet wel, van die teksten waarbij je denkt: ‘JA’ ik snap je helemaal! Ik herken wat je zegt en ik wil dat ook. Dat is wat echt goede teksten zouden moeten doen.

En dat doe je door te schrijven vanuit je hart. Overtuigende teksten komen vanuit een diepe intrinsieke motivatie. Vanuit een intens verlangen om iets in de wereld te zetten. Honderd procent zeker weten dat wat jij kan bieden, je klant gaat helpen. Want als jij er niet in gelooft, hoe moet iemand anders het dan wel doen?

Goede teksten halen je klant over lang voordat jij het tijdens een sales gesprek moet doen. Het gaat niet alleen om je product of dienst, maar om jou. Mensen zijn overtuigd van je teksten omdat ze geschreven zijn vanuit passie, in jouw woorden. En ja, het is ook voor jou weggelegd. Wil jij er ook voor gaan? Plan dan via de onderstaande knop een afspraak in.

Van leegte naar zingeving.

Soms is het lastig om op papier te krijgen waar je voor staat. Of omdat je niet goed weet wat je te melden hebt, door onzekerheid of het wel ‘wat is’ wat je doet, of soms gewoon omdat je geen idee hebt waar te beginnen. Waar het dan bij velen misgaat is dat ze zich blindstaren op anderen. Op ‘succesvolle’ ondernemers. Maar definieer succesvol? Voor de een is dat 6k per maand op de bank, voor de ander is dat quality-time met zijn gezin en voor de ander de wereld zien. Het is niet zo dat deze mensen succesvol zijn omdat ze ‘financieel vrij’, ‘filthy rich’ of gewoon ‘schijt hebben’, maar omdat jij aanslaat op hun definitie van succes. Je slaat aan op datgene wat zij geschreven hebben, omdat het waarschijnlijk voor jou ook geldt.

En dat is dan ook meteen de truc van een goede tekst. Aansluiten bij je doelgroep. Je weet precies wat je wil vertellen aan deze groep, omdat je dondersgoed weet wat ze nodig hebben. En dat weet je, omdat je schrijft vanuit jouw eigen ervaring. Vanuit een diepe passie. Weten hoe je met jouw teksten, iemand aan het denken zet. Een bepaalde snaar raken, omdat je weet hoe het voelt. Je snapt jouw doelgroep op een ander level en draagt bij aan dromen, een klein stukje waar iemand soms niet bij kan of durft.

Schrijven vanuit ware essentie, is de sleutel naar fijne klanten aantrekken. Klanten die al overtuigd waren voordat je ze sprak en geloven in je waarde.

Maar waarom is die content strategie dan belangrijk?

You need a plan. Als je niet weet wat je aan het doen bent en random posts plaatst als het uitkomt of onpersoonlijke teksten schrijft omdat je even een kwartier tijd hebt, zal het weinig resultaat opleveren. Wanneer er een duidelijk plan ligt, kun je je niet langer verschuilen achter ‘geen tijd’, ‘geen prioriteit’ of ‘geen inspiratie’. Je weet wat de bedoeling is en wanneer je tijd mag vrijplannen om te investeren. Daarnaast kost een goede planning minder energie, want je weet wat het plan is en waar je naartoe wil.

Een duidelijk plan en plezier in het maken van content geeft rust, inspiratie en brengt je verder. Ervoor zorgen dat het doen van je marketing leuk blijft, maakt een wereld van verschil in het volhouden van een strategie.

Wanneer jij ervoor kiest om in jezelf te investeren en samen met mij aan de slag te gaan met jouw content, kun je rekenen op mijn persoonlijke onverdeelde aandacht en een betrokken marketeer. Ieder proces werkt natuurlijk een beetje anders, maar in grote lijnen kun je wel een aantal dingen verwachten.

We starten altijd eerst met elkaar te leren kennen. Wie ben jij? Wat is je passie? Wat wil je met de wereld delen? Dit doen we tijdens een strategiesessie. Van daaruit bepalen we een centrale boodschap voor jouw content. Hier kun je dan altijd op terugvallen bij het bedenken van nieuwe ideeën. Ook bepalen we jouw ideale klant en schetsen we een klantpersona en brengen we de reis die jouw potentiële klant aflegt in kaart. Daarmee bepalen welke kanalen voor jou het best zullen werken, uiteraard afgestemd op jouw talenten en voorkeuren.

Dan ga ik je helpen met brainstormen. Hoe krijg je ideeën en hoe verwerk je die tot content? We gaan vooruitplannen voor de eerste drie maanden en dat verwerken in een mooie content kalender, zodat jij altijd weet wanneer wat online moet en waar je op kan rekenen.  Ook een mooie look and feel hoort erbij, en die gaan we creëren met templates in Canva, waar je zelf mee verder kan. Ik geef je tips mee doelgericht en persoonlijk te schrijven, zodat jij zelf jouw ontwikkeling kan blijven verwoorden. In alles wat ik doe, probeer ik je zoveel mogelijk handvatten mee te geven om zelf verder te kunnen. Geen vis, maar een hengel. We richten ons op duurzame resultaten.

Website teksten

599

Per website
  • Gratis kennismaking
  • Uitgebreid gesprek rondom wensen
  •  Homepage
  •  Over-pagina
  • 1 pagina voor je dienst
  • Meta-teksten
  •   Zoekwoordoptimalisatie
  • Gratis contactpagina
  • Volledig digitaal, dus waar en wanneer jij wil
  • €79,- per extra pagina
  • €100,-  extra zoekwoordenonderzoek
Plan een afspraak in

Blog

45

Per uur
  • Gratis Kennismaking
  • 500-600 woorden
  • Tips & tricks waar je direct mee aan de slag kan
  • Antwoord op al je vragen
  • Digitaal, dus waar en wanneer jij wil.
Plan een afspraak in

Social Media

20

Per post
  • Gratis Kennismakingsgesprek
  • 12 weken online begeleiding
  • 6 x 1 uur gesprek
  • Wekelijkse feedback
  • Traject propvol informatie
  • Onbeperkt vragen stellen via de mail
Plan een afspraak in

Taalcheck

149

Per website
  • 5 webpagina’s
  • Spelling
  • Grammatica
  • Interpunctie
  • Consistentie
  • Advies
  • € 49,- per extra pagina
Plan een afspraak in

Vertalen

45

Per uur
  • Consistent gebruik van woorden
  • Tips & tricks waar je direct mee aan de slag kan
  • Antwoord op al je vragen
  • Digitaal, dus waar en wanneer jij wil.
Plan een afspraak in

Vertalen

45

Per Traject
  • Gratis Kennismakingsgesprek
  • 12 weken online begeleiding
  • 6 x 1 uur gesprek
  • Wekelijkse feedback
  • Traject propvol informatie
  • Onbeperkt vragen stellen via de mail
Plan een afspraak in

Zij gingen je voor

“Levert snel kwaliteit!”

Matinique RoelseGoogle Ads Specialist bij Adcrease

“I worked with Sanne on a copywriting project. She has a strong command of the language and work ethic. She completed the project within the specified time period, independently and with high quality. Our agency will be happy to work with Sanne again in the future!"”

Kamila IshalinaCo-Founder & Head of Marketing at EDGEncy

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus tempus consectetur mi nec hendrerit. Integer id est massa.”

Jake SmithDeveloper

Start before you're ready.

Ja, echt. Ga posten op social media, ga schrijven, doe het gewoon! Want leren doe je door uit te proberen, op je gezicht te gaan en te ontdekken wat bij je past. Welk social media kanaal werkt het best voor jou? Kun je ze niet gewoon beter allemaal inzetten? Hashtags zijn er voor de lol toch? Plaatjes van internet plukken doet toch iedereen? Een kleine greep uit de vragen die ik regelmatig krijg. Natuurlijk kun je er zelf achter komen, maar we kunnen dit proces flink versnellen door samen te werken. Door het stellen van de juiste vragen  aan de hand van kennis en ervaring, komen we een stuk sneller tot een mooi resultaat.

Wil jij de kneepjes van social media leren en samen een vol te houden, sprankelende en effectieve strategie samenstellen? Plan dan vrijblijvend een gesprek in en kom erachter waar ik je bij kan ondersteunen.

Vraag een gesprek aan

Klaar om je droom in de wereld te zetten?