Gemotiveerd spreek je vandaag met jezelf af dat je nu écht die teksten eens gaat schrijven. Je opent je laptop, strekt jezelf eens goed uit en begint vastberaden te typen. Een paar uur later is je hele website gevuld compleet in lijn met je merkverhaal en droom. Who are we kidding here?
Wat er daadwerkelijk gebeurde, is dat je na een paar uur onzeker zinnen opschrijven en even snel deleten de handdoek in de ring gooide en gefrustreerd met een andere taak verderging. “Morgen weer een dag”, zeg je tegen jezelf. Helaas wordt de drempel na een tijdje groter en de berg zin en positieve energie om te schrijven een stuk kleiner. Zie dan nog maar eens wat zinnigs op papier te krijgen.
Op een gegeven moment ben je het zat ga je kijken of niet iemand je erbij kan helpen. Maar niet zomaar iemand. Want die onpersoonlijke teksten en gladde sales pitches, daar moet je niets van weten. Goed dat je hier terecht bent gekomen, ik namelijk ook niet. Waar ik wel van moet hebben…